giovedì 5 luglio 2007

Nemam nista da dodam...

Nemam šta da dodam na ovaj predivan opis najlepseg mesta na svetu. Jedino to, da te noćiu Tjanboceu, dugo nisam mogao da zaspim. Sto zbog visine, sto zbog prijatnog uzbudjenja sto sam opet ovde. Vise puta sam bio u Tjanboceu ali sam spavao u druga dva lodza iz kojeih nije direktan pogled na Everest. Ovu noc nikada u zivotu neću zaboraviti. krevet mi je bio tačno ispod prozora koji je gledao na Everest i juznu stenu Locea koja je visoka 3500 metara. Iako mi je glava bila ispod prozora a ja toplo ususkan u vrecu, nije me mrzelo da se svakih par minuta okrenem i opogledam u pravcu Everesta. A bila je vedra noc sa mesecinom. planine ispred mene su bile obasjane svetloscu. Nije ni cudo sto dugo, dugo nisam mogao da zaspim.

Tjanboche je najlepse mesto na svetu. Postoje Pacificka ostrva, ostrva u drugim okeanima i morima, najlepsi zalasci Sunca na svetu, i t d. ali ne postoji mogućnost da na jednom od 3 Pola na svetu normalno legnete, spavate , gledate i ustanete osim u Tjanobceu. Severni i Juzni Pol su tamo gde jesu i gde Vi znate da Jesu, a 3.Pol je iznad Tjanbochea.
Živeli.

Zemun007

Nessun commento: