martedì 19 giugno 2007

Nemac je ipak Nemac

Nisam detaljno gledao 2002 na everestnewsu ali čini mi se kao da je izbaceno ono sto je Nemac pisao. Ja imam to negde u nekoj arhivi na disku, ali i nije toliko bitno. U svakom slučaju, Nemac je dosta stvari iz price negirao, samo ne znam kako je mogao bilo šta da zna šta se desavalo sa njim. Normalno, Nemac, ko svaki Arijevac sa severa Evrope (ili oni tako misle o sebi i tako se uglavnom, ponasaju prema nizim ljudima, tamne puti i kose) smatra da je sasvim normalno da ga Serpas spasava, možda bi čak trebalo i da bude zadovoljan sto to radi. Možda nije lepo sto iz mene izbija doza ironije kada govorim o germanskom poreklu, ali mnogo puta sam ih sreo i puni su nadmenosti prema crnokosim i crnookim ljudima, bez obzira ako su i Evropljani a na domaćine gledaju sa manje ili vise uzdrzane visine. No, nešto je drugo meni tu vrlo bitno i tuzno. George, Zoranov prijatelj, bio je zaokupiran spasavanjem nemackog para, tako da nije video Zorana niti nasao njegove tragove. Postoji čak jedna prica, mislim bas na sajtu, kako su 2 Serpasa videli Zorana, dali mu dve solje caja ... i ostavili ga da lezi bespomocan u satoru, jer su, navodno morali da spasavaju nekog Japanca. Ja sam detaljno pregledao spiskove svih exp i svih njihovih clanova i mislim da tada na toj strani Everesta nije bilo ni jednog Japanca. Kada sam poceo da se raspitujem, naisao sam na zid cutanja, nagovestaje da će mi se neke stvari razjasniti, ali, uzalud. Mnogo sitnih nejasnoca ima oko pok Zorana, i ja sam cvrsto uveren da nije sve učinjeno da se on spasi. Ne mislim na Georga, covek se ubi pomazuci nezahvalniku.

Zemun007

Nessun commento: