martedì 19 giugno 2007

Tri crtice

Lhasa? Ne znam, još uvek nisam bio tamo, biću, nadam se jednog dana, ali neki moji koji su bili, malo su razocarani uplivom tehnike, novca i sve sto on donosi, među monahe u manastirima i među obične ljude. Verujem da su pravi Tibet mogli da dozive oni koji su isli pre dvadesetak ili vise godina. Ali to je cena modernizacije i civilizacije.
-Postenje Nepalaca? Neverovatno za nas a i za druge, postenije od nas. Kradje koje sam video i o kojima sam čuo, kao i tuce koje sam video, inicirali su i ucestvovali samo drugi, većinom Indusi i stranci. Mada ni oni nisu imuni, ima ih koji su poceli da zaradjuju ( i to poprilično) na nevolji drugih ljudi. Mislim na *pomoć* izbeglicama pre svega iz Indije (ekonomski razlozi) ili iz Bhutana. Te price me podsecaju na americke filmove o meksikanskim izbeglicama preko Rio Grandea.
-Biranje Kumari devojke: Tradicija biranja žive Boginje potice iz 16.veka Petorica svestenika odlazi u potragu za kandidatkinjama za novu Kumari. Konacno izabrane devojcice se testiraju u mracnoj sobi punoj krvavih glava žrtvovanih bufala. Ona devojcica koja se ne uplasi, dokazuje da je ona Boginja Durga. Na kraju joj se upoređuje horoskop sa kraljevim da ne bi doslo do sukoba među njima.

Zemun007

Nessun commento: